made in eu

Reklamace a záruční podmínky

  1. Záruční lhůta na všechny výrobky vyrobené v roce 2003 a novější, které jsou nabízené v internetovém obchodě DIRECT ALPINE, je 24 měsíců, pokud není přímo v popisu výrobku uvedena jiná záruční lhůta. Výjimkou je zboží vyrobené v roce 2002 a starší, kde je záruční lhůta šest měsíců. Dohodnutá oprava či úprava produktů DIRECTALPINE má záruční dobu 3 měsíce, není-li sjednána nebo zvláštními předpisy stanovena jinak.

  2. Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo výrobní vadou.

  3. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z použití produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  4. Záruka se nevztahuje na škody
    • způsobené neodbornou údržbou, používáním a chybnou manipulací
    • mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením

  5. Vzniklou závadu je nutno reklamovat ihned  po jejím zjištění, a to buď písemně na adrese provozovatele:

    DIRECT ALPINE s. r. o.
    Kateřinská 138
    460 02 Liberec XVII
    Česká republika
    nebo e-mailem na adrese: service@directalpine.com, +420 482 751 885

    V písemném oznámení reklamace musí kupující uvést zjištěné vady, tzn. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.

  6. Případnou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů - vždy však bude vyřízena v zákonné lhůtě, tzn. nejpozději do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.
  7. Produkty přijímáme k reklamaci, nebo pozáruční opravě, pouze vyprané a zbavené všech nečistot. Vyhrazujeme si právo odmítnout převzetí k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.




Výměna zboží / Vrácení zboží

 

Zákazník má nárok na výměnu/vrácení zboží do 14 dnů od převzetí balíčku od dopravce či na výdejním místě. Zboží musí být v čistém stavu, s visačkami, nenošené, očištěné od chlupů a dalších nečistot, které mohly vzniknout při jeho zkoušení. V opačném případě bude zboží vráceno. Dopravu zpět hradí zákazník.




Postup výměny/vrácení

 

1. Zboží, které potřebujete vyměnit/vrátit zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodilo.

2. Zásilku nám zašlete na adresu DIRECT ALPINE s.r.o., Kateřinská 138, Liberec XVII, 460 02, Česká republika a doplňte kontakt: DA_servis@directalpine.com, tel: tel:+420 482 751 885

3. Při výměně si na https://www.directalpine.cz/ vytvořte novou objednávku, za kterou požadujete produkt vyměnit. Tuto objednávku Vám obratem zašleme na dobírku nebo po uhrazení online kartou

4. Částku za měněné/vrácené zboží Vám zašleme na váš účet do 10 pracovních dnů po obdržení balíčku. NUTNÉ zaslat balíček spolu s vyplněným formulářem: "Formulář na výměnu zboží".

 

ČÍSLO ÚČTU PRO VRÁCENÍ PENĚZ: ....................................................................................

 

DŮVOD VRÁCENÍ: ………………………………………………………………………………………………………….

 

Náklady spojené s výměnou zboží nese vždy v plné výši kupující.

 

 

Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.


Chceš slevu?