Reklamace a záruční podmínky
- Záruční lhůta na všechny výrobky vyrobené v roce 2003 a novější, které jsou nabízené v internetovém obchodě DIRECT ALPINE, je 24 měsíců, pokud není přímo v popisu výrobku uvedena jiná záruční lhůta. Výjimkou je zboží vyrobené v roce 2002 a starší, kde je záruční lhůta šest měsíců. Dohodnutá oprava či úprava produktů DIRECTALPINE má záruční dobu 3 měsíce, není-li sjednána nebo zvláštními předpisy stanovena jinak.
- Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo výrobní vadou.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z použití produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
- Záruka se nevztahuje na škody
- způsobené neodbornou údržbou, používáním a chybnou manipulací
- mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením
- Vzniklou závadu je nutno reklamovat ihned po jejím zjištění, a to buď písemně na adrese provozovatele:
DIRECT ALPINE s. r. o.
Kateřinská 138
460 02 Liberec XVII
Česká republika
nebo e-mailem na adrese: service@directalpine.com, +420 482 751 885
V písemném oznámení reklamace musí kupující uvést zjištěné vady, tzn. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Případnou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů - vždy však bude vyřízena v zákonné lhůtě, tzn. nejpozději do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.
- Produkty přijímáme k reklamaci, nebo pozáruční opravě, pouze vyprané a zbavené všech nečistot. Vyhrazujeme si právo odmítnout převzetí k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
Výměna zboží / Vrácení zboží
Zákazník má nárok na výměnu/vrácení zboží do 14 dnů od převzetí balíčku od dopravce či na výdejním místě. Zboží musí být v čistém stavu, s visačkami, nenošené, očištěné od chlupů a dalších nečistot, které mohly vzniknout při jeho zkoušení. V opačném případě bude zboží vráceno. Dopravu zpět hradí zákazník.
Postup výměny/vrácení
1. Zboží, které potřebujete vyměnit/vrátit zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
2. Zásilku nám zašlete na adresu DIRECT ALPINE s.r.o., Kateřinská 138, Liberec XVII, 460 02, Česká republika a doplňte kontakt: DA_servis@directalpine.com, tel: tel:+420 482 751 885
3. Při výměně si na https://www.directalpine.cz/ vytvořte novou objednávku, za kterou požadujete produkt vyměnit. Tuto objednávku Vám obratem zašleme na dobírku nebo po uhrazení online kartou.
4. Částku za měněné/vrácené zboží Vám zašleme na váš účet do 10 pracovních dnů po obdržení balíčku. NUTNÉ zaslat balíček spolu s vyplněným formulářem: "Formulář na výměnu zboží".
ČÍSLO ÚČTU PRO VRÁCENÍ PENĚZ: ....................................................................................
DŮVOD VRÁCENÍ: ………………………………………………………………………………………………………….
Náklady spojené s výměnou zboží nese vždy v plné výši kupující.
Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.