Nabídka volných pracovních míst
Firma Direct Alpine, výroba a prodej outdoorového oblečení. Jsme srdcaři a hledáme posilu do týmu:
Finanční a ekonomický manažer
Rádi bychom našli kandidáta s:
- VŠ/SŠ vzděláním ekonomického směru
- Minimálně 3 roky praxe v oboru (oděvní výroba výhodou)
- Uživatelskou znalostí MS Office (Excel, Outlook), znalost výrobního software velká výhoda
- Tahem na branku
- Řidičským oprávněním sk. B
Náplň práce:
ÚČETNICTVÍ
- praktická znalost účtování ve společnosti typu s.r.o. (způsob „B“)
- účtování v rozsahu:
- hmotný/nehmotný majetek včetně odepisování, inventarizace
- krátkodobý finanční majetek
- zásoby (B)
- závazky a pohledávky (včetně účtování záloh, zahraničí/tuzemsko)
- časové rozlišení
- kurzové rozdíly
- úvěrové nástroje
DANĚ
- orientace v Zákoně o DPH pro účely měsíčního přiznávání k DPH
- plnění v tuzemsku, EU, dovoz, vývoz
- schopnost samostatně posoudit náležitosti daňového dokladu a zařadit do příslušného období
- orientace v zákoně o Dani z příjmu, zejména část pro právnické osoby
- daňově uznatelné/neuznatelné náklady/příjmy
- odepisování
- schopnost samostatně posoudit uznatelnost nákladů
- spolupráce s externí daňovou poradkyní
PERSONALISTIKA
- základní orientace v náležitostech vzniku/trvání/skončení pracovního poměru
- základní orientace v Zákoníku práce – pracovní doba/překážky v práci/dovolená/cestovní náhrady
- kompletní zpracování cestovních náhrad („cesťáků“)
- příprava podkladů pro externí zpracování mezd
- spravování agendy spojené s personalistikou – pracovní smlouvy, zajištění školení pracovníků, vstupní prohlídky, školení řidičů
- zpracování a kompletace dokladů při uzavírání a ukončení PP
- smluvní zajištění oblasti BOZP
- spolupráce s úřadem práce, pers agenturami, školami, Správou sociálního zabezpečení, policií a dalšími orgány státní správy
FINANČNÍ A EKONOMICKÝ MANAŽER
- · spolupráce při finančním řízení společnosti, zejména:
- tvorba finančního plánu, plánu cash flow, včetně předkládání měsíčních výkazů
- sledování základních ekonomických ukazatelů, analýza vývoje
- kompletní realizace plateb, jednání s bankami, dohled nad pohledávkami
- zajišťování kurzových rizik
- spolupráce s externí daňovou poradkyní, externím zpracovatelem mezd
- spolupráce na operativním controllingu, implementace do vnitrofiremních směrnic
OBECNĚ
- práce s MS WORD, EXCEL – pokročilé
- praxe v sw CEZAR výhodou
- zkušenosti s IT systémy velkou výhodou
Nabízíme:
- roční odměny dle úspěšnosti společnosti a plnění zadaných úkolů
- práci v kolektivu lidí, jejichž společnou vášní je outdoorový sport
- běžné benefity, např. telefon, stravenky, 5 týdnů dovolené,
- velmi pružná pracovní doba, možnost homeoffice dle dohody
- asistentka pro pomoc v rámci zmíněné agendy
- v rámci dresscode roční budget na nákup firemního oblečení
- výše platu podle kvality/zkušeností uchazeče
Údaje o firmě:
- počet zaměstnanců – 21, oddělení ve firmě – vývoj, výroba, obchod, expedice
- výroba je prováděna v kooperaci v českých firmách (90 %) a v dalších zemích
- obrat 60/40 % tuzemsko/zahraničí
- zahraničí největší odbyt Německo / Švýcarsko / Rakousko
Místo výkonu práce: Liberec,
Nástup: ihned
Životopis a příp. další dotazy směrujte prosím písemně na e-mail