made in eu

Nabídka volných pracovních míst

Firma Direct Alpine, výroba a prodej outdoorového oblečení. Jsme srdcaři a hledáme posilu do týmu:


Finanční a ekonomický manažer

 

Rádi bychom našli kandidáta s:

  • VŠ/SŠ vzděláním ekonomického směru
  • Minimálně 3 roky praxe v oboru (oděvní výroba výhodou)
  • Uživatelskou znalostí MS Office (Excel, Outlook), znalost výrobního software velká výhoda
  • Tahem na branku
  • Řidičským oprávněním sk. B

Náplň práce:

ÚČETNICTVÍ

 

  • praktická znalost účtování ve společnosti typu s.r.o. (způsob „B“)
  • účtování v rozsahu:
    • hmotný/nehmotný majetek včetně odepisování, inventarizace
    • krátkodobý finanční majetek
    • zásoby (B)
    • závazky a pohledávky (včetně účtování záloh, zahraničí/tuzemsko)
    • časové rozlišení
    • kurzové rozdíly
    • úvěrové nástroje

DANĚ

 

  • orientace v Zákoně o DPH pro účely měsíčního přiznávání k DPH
    • plnění v tuzemsku, EU, dovoz, vývoz
    • schopnost samostatně posoudit náležitosti daňového dokladu a zařadit do příslušného období


  • orientace v zákoně o Dani z příjmu, zejména část pro právnické osoby
    • daňově uznatelné/neuznatelné náklady/příjmy
    • odepisování
    • schopnost samostatně posoudit uznatelnost nákladů
    • spolupráce s externí daňovou poradkyní

 

PERSONALISTIKA

 

  • základní orientace v náležitostech vzniku/trvání/skončení pracovního poměru
  • základní orientace v Zákoníku práce – pracovní doba/překážky v práci/dovolená/cestovní náhrady
  • kompletní zpracování cestovních náhrad („cesťáků“)
  • příprava podkladů pro externí zpracování mezd
    • spravování agendy spojené s personalistikou – pracovní smlouvy, zajištění školení pracovníků, vstupní prohlídky, školení řidičů
    • zpracování a kompletace dokladů při uzavírání a ukončení PP
    • smluvní zajištění oblasti BOZP
    • spolupráce s úřadem práce, pers agenturami, školami, Správou sociálního zabezpečení, policií a dalšími orgány státní správy

 

FINANČNÍ A EKONOMICKÝ MANAŽER

 

  • · spolupráce při finančním řízení společnosti, zejména:
    • tvorba finančního plánu, plánu cash flow, včetně předkládání měsíčních výkazů
    • sledování základních ekonomických ukazatelů, analýza vývoje
    • kompletní realizace plateb, jednání s bankami, dohled nad pohledávkami
    • zajišťování kurzových rizik
    • spolupráce s externí daňovou poradkyní, externím zpracovatelem mezd
    • spolupráce na operativním controllingu, implementace do vnitrofiremních směrnic

 

OBECNĚ

 

  • práce s MS WORD, EXCEL – pokročilé
  • praxe v sw CEZAR výhodou
  • zkušenosti s IT systémy velkou výhodou

 

Nabízíme:

 

  • roční odměny dle úspěšnosti společnosti a plnění zadaných úkolů
  • práci v kolektivu lidí, jejichž společnou vášní je outdoorový sport
  • běžné benefity, např. telefon, stravenky, 5 týdnů dovolené,
  • velmi pružná pracovní doba, možnost homeoffice dle dohody
  • asistentka pro pomoc v rámci zmíněné agendy
  • v rámci dresscode roční budget na nákup firemního oblečení
  • výše platu podle kvality/zkušeností uchazeče

 

Údaje o firmě:

 

  • počet zaměstnanců – 21, oddělení ve firmě – vývoj, výroba, obchod, expedice
  • výroba je prováděna v kooperaci v českých firmách (90 %) a v dalších zemích
  • obrat 60/40 % tuzemsko/zahraničí
  • zahraničí největší odbyt Německo / Švýcarsko / Rakousko

 

 

Místo výkonu práce: Liberec,

Nástup: ihned

 




Životopis a příp. další dotazy směrujte prosím písemně na e-mail