made in eu

Profil firmy


2643DIRECTALPINE je přímá cesta na vrchol, přímá cesta k cíli, za 
daným účelem, k dokonalosti, bez jakýchkoliv odboček, kliček a kompromisů. 

V současnosti je Direct Alpine s.r.o. 100% českou společností, se 100% českým kapitálem. Více než 95 % modelů kolekce DIRECT ALPINE je produkována v České Republice. V sekci Výroba naleznete všechny aktuální informace o produkci outdoorových bund, kalhot, mikin či puloverů značky DIRECT ALPINE.

Nadále technologicky a vývojově rosteme. Oblečení značky DIRECT ALPINE dodáváme partnerům prakticky do všech evropských zemí. Zejména naši dlouholetí švýcarští, němečtí a rakouští odběratelé jsou nadšeni úspěchem produktů u svých zákazníků, kvalitou a servisem, které k oblečení poskytujeme. Dodáváme i na světové trhy, pro nás trochu exotické, a to v Japonsku a Koreji. Po úspěšném výběrovém řízení dodáváme ochrannou druhou vrstvu oblečení profesionálním členům Horské služby v ČR.

Naše kolekce je i nadále koncipována především jako účelová, s technickou propracovaností a osobitým designem. Při výrobě využíváme nejnovější technologie, které eliminují možnost selhání produktu - např. laminace zipů a kapes, laserové ořezávání výztuží atd. Především u řady Mountain Top jsou tyto špičkové technologie, zaručující zvýšenou funkčnost, nejmarkantnější. Stále více klademe důraz na velmi kreativní a aktuální design.

Díky výraznému zájmu koncových uživatelů o naše zajímavé modely můžeme upouštět od kompromisu a držet se naší strategie - naplno vyvíjet účelové a praktické produkty, které dokonale vyhovují příslušnému použití. Nekonečnou inspiraci a náměty pro další inovace získáváme ze spolupráce s řadou předních sportovců a špičkových horolezců, kteří oblečení DIRECT ALPINE testují v praxi.

Ve své podstatě jsme stále malá rodinná firma. Kolekce DIRECT ALPINE nemá v katalogu tisíce položek, nevyrábíme statisíce kusů a nemůžeme na zákazníky působit brutálním masivním marketingem jako nadnárodní korporace. Zato se do detailu věnujeme každému produktu. I v této globalizované tržní době stále představujeme hodnoty, které vždy byly outdooru vlastní – dobrodružství, přírodu, čistotu, svobodu, přátelství. Chceme Vám i nadále přinášet kvalitní a spolehlivé výrobky, přispívat k Vaší radosti z pohybu venku, na horách, na skalách, v lesích. Při malých výletech do přírody i při velkých vysněných výpravách za dobrodružstvím.

Jsme rádi, že i pro Vás je značka DIRECT ALPINE stálým společníkem v přírodě, na horách, i v každodenním životě, a nadále zůstává symbolem komfortu a funkčnosti.


Akční minutové video


Historie


2018 - Finalista 21.ročníku  - EXPORTNÍ CENA DHL Unicredit pod záštitou agentury CZECHTRADE

  • Exportní cena
  • Exportní cena

2018 - člen Direct Alpine Test Teamu – Zdeněk „Háček“ Hák (společně s Markem Holečkem) získáva prestižní ocenění Zlatý Cepín- PIOLETS D´OR 2018 za prvovýstup na Gasherbrum I (cesta "Satisfaction"). Toto ocenění získávají jako první Češi v historii.

14341 14340

Na vývoji oblečení se podílí kromě vývojářů a designéru také členové Direct Alpine Test Teamu, kteří testují prototypy oblečení a poskytují důležitou zpětnou vazbu. Členové Test Teamu jsou například UIAGM horští vůdci (Zdeněk Hák, Vojtěch Dvořák), také Česká asociace horských vůdců (CMGA), legendy českého pískovcového lezení (Petr „Špek“ Slanina, Jirka „Prcas“ Slavík), nebo také rakouský extrémní alpinista Markus Pucher, který má na svém kontě několik unikátních zimních sólo výstupů v Patagonii.

14338 14339 14337 14335 14336

2018 - Direct Alpine slaví 20.narozeniny

14343

2018 - Novým výkonným ředitelem Direct Alpine se stává Jiří Doubrava.

14352

2017 - Změna vlastnictví D.A. - většinovým vlastníkem se stává Jindra Hudeček.

14342

2016 - Direct Alpine uvádí na trh zajímavé technologické novinky, jako je například hardshellová bunda s 3D nano­membránou (Gelanots Dry Shell) nebo funkční bavlna s nanore­repelencí Hydrophobic Extreme.

14331 14332
14333 14334

2014 - Představení nového loga v letní kolekci 2014. Více o novém logu zde >>>

2644 

2013 - Firma DIRECT ALPINE získala podnikatelské ocenění udělované mezinárodní ratingovou společností Dun&Bradstreet. „Je nám potěšením Vám oznámit, že jste splnili náročné podmínky k získání certifikace D&B Top Rating pro Vaši společnost.“: Petr Janáč, Sales Assistant - Dun & Bradstreet, spol. s r.o. „Toto mezinárodně uznávané hodnocení společnosti Dun&Bradstreet zvyšuje prestiž firmy na podnikatelském trhu nejen v České a Slovenské republice. Představuje zároveň i nezávislé potvrzení stability společnosti.“

2010 - Spolupráce s Horskou službou Tatranského národního parku, s Horskou službou na Slovensku. Účastníme se úspěšně několika tendrů na dodávky oblečení několika organizacím profesionálních horských vůdců ve Francii. Vyhráváme výběrové řízení na kolekci pro tým Motorsportu ŠKODA AUTO. Zde vítězíme díky špičkově propracovaným střihům, kvalitním materiálům, progresivnímu designu a nízké hmotnosti oblečení - jezdci tím ušetří hmotnost několika kilogramů na celé soupravě oblečení a to je věc, která znamená na okruzích celé vteřiny v konečných časech.

2008 - Nejúspěšnější produkty v kolekci jsou, vedle tradičně oblíbených kalhot, zejména modely z naší nejvyšší řady MOUNTAIN TOP series. Při vývoji klademe důraz na rozšíření právě této produktové skupiny. Spolupracujeme se členy horské služby, profesionálními horskými vůdci, průvodci cestovek, produktovými manažery našich odběratelů, zkrátka se všemi, kteří jsou v horách jako doma a mají k oblečení skutečně co říci. Probíhá začátek intenzivní spolupráce s italským Skitrabem, kultovním výrobcem lyží, známým zejména svými skialpovými modely. Projekt vývoje funkčního skialpového oblečení končí úspěšnými modely Summit a Cascade.

2006 - Nadále rozšiřujeme naše aktivity a rosteme zejména díky vývozu do zahraničí. Produkty jsou díky výbornému poměru cena/kvalita/hodnota velmi dobře přijímané ve Švýcarsku, Rakousku, Německu. Dále v tradičních "outdoorových" zemích jako je Francie, Itálie, ale třeba i Polsko a Řecko. Spolupracujeme s italskou La Sportivou na společné řadě technického oblečení, po několika letech jdou Italové už svou vlastní cestou.

2005 - Změna právní formy podnikání, založením společnosti Direct Alpine s.r.o. Ve firmě zůstávají dva společníci: Radek Nováček a Jindra Hudeček. Jirka Sika se rozhoduje jít svou vlastní cestou. Firma se stěhuje opět do větších prostor v malebné liberecké čtvrti Kateřinky. Nově rekonstruovaná bývalá textilní továrna je již dostatečným zázemím pro stále rostoucí společnost. Dále investujeme do vybavení vzorovací dílny a modelárny, pořizujeme nejnovější CAD systém pro práci se střihy a pro modelování. Název značky doplňuje symbol šipky z kamenů, která naznačuje jasný směr dopředu a vzhůru. Kameny jsou stejně jako my součástí přírody - outdooru. Každý někdy hrál hru na stopovanou, každý ví, že takto poskládaná šipka z kamenů znamená vzkaz: "tohle je správný směr, tudy vede cesta k cíli".


2647

 

2000 - Do firmy vstupuje Jindra "Hudy" Hudeček, majitel první sítě outdoorových obchodů v České republice. Jde o strategické partnerství, které znamená jednak rozvoj značky Direct Alpine v rámci obchodů Hudysport, a jednak možnost dalšího růstu v zahraničí. Direct Alpine poprvé vystavuje svojí kolekci na nejvýznamnějším outdoorovém veletrhu v Evropě, ISPO München, a startuje tak svou pravidelnou účast na velkých zahraničních akcích tohoto typu.

1999 - Objevuje se první prototyp hardshellové bundy a kalhot DEVIL ALPINE, který zůstává až do dnešní doby v kolekci Direct Alpine již v několikáté generaci. Revolučním krokem je zahájení výroby kalhot PATROL, z velmi odolného plátna, se zesílenými koleny a sedem. Jde o kalhoty, které v nabídce na našem trhu zásadně chybí a první několikaset kusová série slaví obrovský úspěch jak u obchodníků, tak u zákazníků. Firma se dále rozrůstá o další prostory, vzorovací dílnu a modelárnu. Vyvíjíme a testujeme další modely oblečení, reakce zákazníků je velmi pozitivní a znamená motivaci k další intenzivní vývojové práci.

První prototypy na Sport Prague 1999 - Svrchní hardshellová dunda Devil Alpine - na tehdejší dobu i v revolučním provedení černo-bílém

  • První prototypy na Sport Prague 1999
  • První prototypy na Sport Prague 1999
  • První prototypy na Sport Prague 1999
  • První prototypy na Sport Prague 1999

1998 - Firma se rozšiřuje a do sortimentu přibývají další textilní materiálu, zaměřené na použití při outdoorových aktivitách, membrány, izolační rouna. Postupně začínají vznikat i první modely outdoorového oblečení, pod značkou "Direct". Chtějí zkrátka oblečení, které by splňovalo jejich vysoké požadavky i při náročném použití v horách, při zimních výstupech, skialpinismu. Rozšiřují provozní i skladové prostory.

  • Historie DA
  • Historie DA

1997 - Dlouholetí kamarádi, parťáci ze skal Radek Nováček a Jirka Sika, zakládají malou obchodní firmičku a začínají se věnovat testování a prodeji textilních materiálů. Zakladatele firmy spojuje zájem o outdoorové aktivity jako je horolezectví, paragliding, MTB, telemark a další. V obchodě se tedy zaměřují se na kvalitní textilní produkty českých a evropských výrobců, a postupně si budují síť odběratelů po celé České republice.