made in eu

FAQ - nejčastější otázky a odpovědi

Jak můžu za zboží zaplatit?

V hotovosti při převzetí zboží (zasíláme na dobírku).

Jaké jsou poplatky za poštovné a balné?

Pro Českou republiku:

Výše poštovného u objednávky do  2000 Kč (vč. DPH) činí 96 Kč (GLS), 119 Kč (Česká pošta) pokud hodnota objednávky překročí částku 2000 Kč (vč. DPH), poštovné neplatíte. Za balné neúčtujeme žádné poplatky.

Pro Slovensko:

Zákazníkům ze Slovenska zasíláme zboží na dobírku prostřednictvím GLS. Výše poštovného u objednávky nižší 119 € vč. DPH (3000,- Kč) činí 10,3 € vč. DPH. Pokud je hodnota objednávky 119 € vč. DPH (3000,- Kč) a vyšší, poštovné neplatíte. Za balné neúčtujeme žádné poplatky.

Jak mi bude zboží doručeno?

Zboží bude doručeno na dobírku na Vaši adresu (zákazníkům v ČR Českou poštou nebo GLS dle výběru, zákazníkům na Slovensko prostřednictvím GLS). O doručení zboží budete informováni přepravcem prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. 

Jak je to s možností vrácení zboží?

Zboží, které jste si v našem internetovém obchodě objednali, můžete bez udání důvodu nejpozději do 14 dnů po obdržení vyměnit nebo vrátit, a to v souladu s našimi obchodními podmínkami.  Můžete proto nakupovat naprosto bez obav.

Co musím zkontrolovat při převzetí zásilky?

Zákazník je oprávněn prohlédnout si zásilku ještě před jejím převzetím. Pokud zjistí známky poškození obalu, může jeho převzetí odmítnout. Každopádně by měl o této skutečnosti neprodleně informovat provozovatele obchodu a dopravce. Pokud zákazník zjistí rozdíly mezi údaji v dodacím listu a dodaným zbožím, je povinen o těchto rozdílech nejpozději do 24 hodin informovat prodejce. V případě, že tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že jeho pozdější reklamace nebude uznána.

Co když mi zboží z nějakých důvodů,  nevyhovuje (např. nesprávná velikost...)?

Před výměnou zboží je vhodné nás kontaktovat e-mailem, aby bylo možno domluvit podrobnosti. Současně je také potřeba dodržet následující podmínky:

  1. Zboží nesmí být použito.
  2. Zboží nesmí být nijak poškozeno či znečištěno.
  3. Spolu se zbožím je potřeba zaslat i originál dokladu, tzn. fakturu - daňový doklad, popř. dodací list. Uveďte číslo vašeho bankovního účtu, urychlí to vrácení peněz.
  4. Poštovné hradí zákazník (neposílat na dobírku). Pokud nám bude balík poslán na dobírku, nemůžeme jej přijmout.
  5. Pokud požadované zboží již nebude k dispozici, pošleme Vám za ně zpět peníze na Váš bankovní účet (částka za vrácené zboží + poštovné pokud bylo fakturováno).
  6. Vyměněné zboží nebo peníze Vám pošleme ihned po obdržení balíku s vráceným zbožím, pokud budou splněny podmínky v bodech 1 a 2 tohoto odstavce.

Co když zboží, které jsem si objednal, není skladem?

E-shop je aktualizován automaticky přibližně každou hodinu, i tak se ale teoreticky může stát, že pokud máme skladem poslední 1 ks zboží a objednají jej dva zákazníci najednou, nebude pro druhého již k dispozici. Totéž může nastat v případě kdy je poslední kus sice skladem, ale připraven v předchozí zásilce a dosud neexpedován. Pokud nastane taková situace, budeme Vás kontaktovat telefonicky a domluvíme se na řešení

Jaké osobní údaje vyžadujete a jaká je jejich ochrana?

    1. Od zákazníka vyžadujeme pouze nezbytně nutné základní údaje, které jsou potřebné k vyřízení vlastní objednávky. Nevyžadujeme žádná rodná čísla apod. Prakticky stačí uvést pouze jméno, adresu, telefonní číslo a e-mail, abychom věděli, kam zásilku odeslat, a kde je možno konzultovat případné nejasnosti.
    2. Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou maximálně chráněny před zneužitím, jsou využívány výhradně pro komunikaci se zákazníkem a nejsou poskytovány žádné třetí straně. Viz. Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Jaká je moje velikost?

Pokud si nejste jisti, jakou velikost zvolit, pomohou Vám jednoduše naše tabulky velikostí.

Musím se do elektronického obchodu registrovat?

Samozřejmě nemusíte, avšak přicházíte tak o některé výhody. Registrovaný uživatel nemusí při každém nákupu vyplňovat fakturační a doručovací údaje. Navíc, registrovaný zákazník může po přihlášení sledovat  historii svého objednávání v našem elektronickém obchodě.
Můžeme Vám také zasílat informace o akcích a mimořádných slevách v našem e-shopu. Pokud jste se tedy rozhodli využít našich výhod, zaregistrujte se.

Chceš slevu?