Reklamace a záruční podmínky

  1. Záruční lhůta na všechny výrobky vyrobené v roce 2003 a novější, které jsou nabízené v internetovém obchodě DIRECT ALPINE, je 24 měsíců, pokud není přímo v popisu výrobku uvedena jiná záruční lhůta. Výjimkou je zboží vyrobené v roce 2002 a starší, kde je záruční lhůta šest měsíců. Dohodnutá oprava či úprava produktů DIRECTALPINE má záruční dobu 3 měsíce, není-li sjednána nebo zvláštními předpisy stanovena jinak.

  2. Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo výrobní vadou.

  3. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z použití produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  4. Záruka se nevztahuje na škody
    • způsobené neodbornou údržbou, používáním a chybnou manipulací
    • mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením

  5. Vzniklou závadu je nutno reklamovat ihned  po jejím zjištění, a to buď písemně na adrese provozovatele:

    DIRECT ALPINE s. r. o.
    Kateřinská 138
    460 02 Liberec XVII
    Česká republika
    nebo e-mailem na adrese: office@directalpine.com

    V písemném oznámení reklamace musí kupující uvést zjištěné vady, tzn. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.

  6. Případnou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů - vždy však bude vyřízena v zákonné lhůtě, tzn. nejpozději do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.
  7. Produkty přijímáme k reklamaci, nebo pozáruční opravě, pouze vyprané a zbavené všech nečistot. Vyhrazujeme si právo odmítnout převzetí k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
Chceš slevu?