made in eu

Reklamace a záruční podmínky

  1. Záruční lhůta na všechny výrobky vyrobené v roce 2003 a novější, které jsou nabízené v internetovém obchodě DIRECT ALPINE, je 24 měsíců, pokud není přímo v popisu výrobku uvedena jiná záruční lhůta. Výjimkou je zboží vyrobené v roce 2002 a starší, kde je záruční lhůta šest měsíců. Dohodnutá oprava či úprava produktů DIRECTALPINE má záruční dobu 3 měsíce, není-li sjednána nebo zvláštními předpisy stanovena jinak.

  2. Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo výrobní vadou.

  3. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z použití produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  4. Záruka se nevztahuje na škody
    • způsobené neodbornou údržbou, používáním a chybnou manipulací
    • mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením

  5. Vzniklou závadu je nutno reklamovat ihned  po jejím zjištění, a to buď písemně na adrese provozovatele:

    DIRECT ALPINE s. r. o.
    Kateřinská 138
    460 02 Liberec XVII
    Česká republika
    nebo e-mailem na adrese: service@directalpine.com

    V písemném oznámení reklamace musí kupující uvést zjištěné vady, tzn. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu či dodací list zboží, jehož vady jsou reklamovány.

  6. Případnou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů - vždy však bude vyřízena v zákonné lhůtě, tzn. nejpozději do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.
  7. Produkty přijímáme k reklamaci, nebo pozáruční opravě, pouze vyprané a zbavené všech nečistot. Vyhrazujeme si právo odmítnout převzetí k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.




Výměna zboží / Vrácení zboží

 

Zákazník má nárok na výměnu/vrácení zboží do 14 dnů od převzetí balíčku od dopravce či na výdejním místě. Zboží musí být v čistém stavu, s visačkami, nenošené, očištěné od chlupů a dalších nečistot, které mohly vzniknout při jeho zkoušení. V opačném případě bude zboží vráceno. Dopravu zpět hradí zákazník.




Postup výměny/vrácení

 

1. Zboží, které potřebujete vyměnit/vrátit zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodilo.

2. Zásilku nám zašlete na adresu DIRECT ALPINE s.r.o., Kateřinská 138, Liberec XVII, 460 02, Česká republika.

3. Při výměně si na https://www.directalpine.cz/ vytvořte novou objednávku, za kterou požadujete produkt vyměnit. Tuto objednávku Vám obratem zašleme na dobírku nebo po uhrazení online kartou.

4. Částku za měněné zboží Vám zašleme na váš účet do 10 prac. dnů po obdržení balíčku.

 

ČÍSLO ÚČTU PRO VRÁCENÍ PENĚZ: ....................................................................................

 

DŮVOD VRÁCENÍ: ………………………………………………………………………………………………………….

 

Náklady spojené s výměnou zboží nese vždy v plné výši kupující.

 

 

Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.


Chceš slevu?